diumenge

Peix del país i culé..

2 comentaris:

  1. Avui que tenia més temps he vist tot el teu bloc
    Tens raó, m'has fet somriure molt. La gent amb les seves coses dóna molt de si. Una vegada faltava poc per les eleccions municipals i aquí al poble se'ls va ocórrer pintar passos de zebra, fletxes a terra i coses per l'estil. Just quan el "pintor" recollia les seves eines vaig passar jo i li dic: - “Perdoni però ha pintat un “ceda el paso” i aquí hi ha un senyal de stop. – “A mi me pagan solo para pintar”-
    Et vas perdre una gran foto, t'ho asseguro.

    Felicitats i gràcies pel blog

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep, me n'alegro que Som-hi t'hagi fet somriure. L'anècdota que expliques del "pintor" és mooolt bona, i realment em vaig perdre un gran post.
      Gràcies per passejar-te per casa meva i ja saps, estàs convidat sempre que vulguis. Una abraçada.

      Elimina